O německých produktech se obecně ví, že bývají velmi kvalitní, o čemž svědčí nejen německá auta, ale také potraviny či drogerie. A právě z toho důvodu se sem Češi, nejčastěji žijící v pohraničí nebo turisté, vydávají na zahraniční nákupy, ať už pravidelné nebo jen občasné. Vyplatí se však nákupy v Německu jen z hlediska kvality, nebo v tom hrají roli i lepší ceny?

Německé letáky – stejné obchody, odlišný sortiment

Na německém trhu působí podobné obchodní řetězce, na které jsme zvyklí, a stejně tak jako u nás informují své zákazníky o zajímavých slevách skrze akční letáky. Jedním z takových obchodů je německý Kaufland, který z této země původně pochází. V jejich nabídce najdete podobné produkty jako na českých regálech a jejich cenovka sice bývá v mnoha případech příznivější, nicméně najdou se i takové, které se z hlediska ceny vyplatí nakupovat spíše v tuzemsku – například hrozny, jablka nebo některé druhy masa.

Do skupiny obchodů, které působí na českém i německém trhu, patří i oblíbený Lidl. Jejich aktuální leták se s českým Lidlem většinou úplně neshoduje, ale o to zajímavější vám jejich nabídka produktů může připadat. Ceny se tu většinou dost podobají těm českým, a pokud je nějaký produkt o něco dražší či levnější, rozdíl se většinou pohybuje maximálně okolo pěti až deseti korun.

A pak je tu samozřejmě také německý Penny Market, ve kterém je sortiment se srovnání s tím českým, na rozdíl od ostatních řetězců, dost rozdílný. Cenově se však zahraniční nákupy v tomto obchodě dost vyplatí, a to nejen co se týče sladkostí a drogerie, ale také zeleniny a ovoce. Určitě se však nemusíte bát navštívit i jiné, ryze německé obchody jako Marktkauf, V-Markt nebo Aldi, kde také narazíte na obrovské množství kvalitního zboží za víc než rozumné ceny. Před nákupem se určitě vyplatí prohlédnout si německé letáky, s jejichž pomocí si uděláte představu o cenách i dostupných produktech.

Jak na zahraniční nákupy? 1. díl – Německo

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Post navigation